Do Bangkoku přijíždíme někdy ráno a z autobusu směřujeme rovnou na Khao San Road. Náš plán pro dnešní den je jasný. Naposledy si to tady obejdeme, koupíme suvenýry a pak se vydáme do hotelu Sirocco, na jehož střeše se nachází Sky Bar, který se proslavil ve filmu Pařba v Bangkoku.
Jelikož je neděle, tak je to všude zavřený. Takže jsme zase v Bangkoku a zase jsme přijeli v pravej čas. 😀 Kupujeme tady aspoň pár drobností, ale není toi co bychom si představovali, tak se vydáváme na místní trh, kde by toho mělo být více. Po vyčerpávající cestě se k němu nakonec dostaneme, ale krom pár malých otevřených stánků tady vlastně nic pořádného není. Zklamaní se vracíme zpět na Khao San Road.
V hostelu si vyzvedáváme bágly a dáváme si sprchu. Pak se házíme do gala a jdeme si chytnout taxi. Chtěli jsem si vzít taxi asi za 10 THB (cca 8 Kč – levné je to proto, že s vámi cestou zastaví v několika obchodech pro turisty), které tady běžně jezdí, ale v tuhle hodinu už to nikdo nedělá. Co se dá dělat, budeme si muset vzít normální taxi. Dohadujeme se na ceně a pak vyrážíme směrem k hotelu Sirocco.
Místní dopravou to bylo docela zdlouhavé, ale nakonec nás vykládá u vstupu pro hosty a naše první kroky vedou k úschovně zavazadel. Pak se vydáváme na ulici najít ještě jeden trh, ale v tuhle hodinu už tady nikdo není. Sen o nakoupení suvenýrů posledního dne se mi tak rozplývá před očima… 😀 Co nadělám, jdeme zpět do hotelu. Vstup pouze ve společenském, takže jsme vytáhli košile, uzavřené boty a vyjeli na střechu. Objednal jsem si pivko asi za 3 kila a užíval si výhled na noční Bangkok.

Sky Bar, hotel Sirocco

Sjíždíme dolů, vyzvedáváme si naše neuvěřitelně nepohodlný a těžký batohy a jdeme si stopnout tágo. Teda někdo z hotelu nám ho stopuje a my si v klidu nasedáme do taxíku a vyrážíme za klukama směr Nana Plaza. Popis kde je najít jsme měli, ale nějak se nám to nedařilo. Ani nevím čím to bylo, že jsme to neustále přehlíželi, možná tím, že mi každá druhá ?holka? sahala na péro, možná to bylo něčím jiným, každopádně jsme museli zajít do jednoho baru na wifi a napsat klukům, aby nás vyzvedli. Nakonec nás ještě jednou zanavigovali a my to konečně uviděli. Chodili jsme celou dobu kolem, klasika… 😀
Vycházíme do 3. patra a na pokoji nám kluci věnují flašku nějakýho né moc chutnýho rýžovýho vína, po kterém se prý můžeme nekvalitně a rychle opít. 😀 Radši to splachuju Changem. Pak se všichni společně vydáváme na ping-pong show. Kluci už to tady znají, tak nás provází. Během toho, co jsme hledali správnej klub, kde je dneska show za dobrý prachy a jsou tam mladší holky, nás nějaká kurvička stihla několikrát přetáhnout vibrátorem, protože jsme nešli k ní do klubu… 😀
Za chvíli už všichni společně usedáme u pódia a začíná show. Pro začátek vyfasuje ping-pongové pálky. Říkám si, jestli asi přijde to, co si myslím a minutu na to už frajerka na pódiu střílí jeden míček za druhým. Naším úkolem bylo míčky odpalovat a nedostat tak přímej zásah do hlavy. 😀 Trochu pinčesu nikdy neuškodí. Pak dostáváme do ruky balónky a máme je držet nad hlavou. Ležící žena si strká flusačku do svých něžných partií a pomocí šipek jeden po druhém balónku prostřeluje. Jak je tohle možný, nám nejde moc do hlavy, ale pak si slečna připaluje cigaretu a celou jí vykouří svojí vagínou! 😀 Pobaveně se všichni sebereme a odcházíme do dalšího baru. Na něm jsou nejlepší všechny ty krásné tanečnice, kterých je tu opravdu spousta. Sazebník i za obyčejnej lap dance je ale neuvěřitelně přestřelený. Z toho dneska nic nebude… 😀

celá parta

vyndanost 😀 😀
Ani nevíme jak, ale čas uběhl neskutečně rychle a nám nezbylo nic jiného, než si od kluků vzít klíče od pokoje a vydat se pro naše batohy. Rozloučili jsme se, Jirka mi ještě řekl číslo od sejfu, kde jsme měli uschované naše pasy, ty by se totiž mohli hodit a vycházíme. Nahazujeme na sebe nepříjemné batohy a vyrážíme chytit taxi. O patro níže ťukám na Milana, kterej tam měl zrovna nějakou Thajku a nechávám mu klíče za dveřmi. 😀 S taxikářem se domlouváme na slušné ceně a vyrážíme na letiště. Plní dojmů z poslední noci se nemůžeme ubránit myšlence, že je konec. Cesta na letiště je tak velice pochmurná. Asi za 3 hodiny nám letí letadlo do Číny…