Po probuzení zjišťuji, že to nebyl jen špatný sen. 😀 Ještě že se nebereme tolik vážně a máme z toho prdel. Více mě znepokojilo, že jsem zase přišel v úplně jiných žabkách. Ale ani tohle mě už nemůže překvapit 😀 Nasazuju svoje zbrusu nový žabky a jdeme se stavit za klukama, abychom mohli probrat včerejší večer. Náramně se bavím jak kluci včera sekli celou thajskou rodinu a kluci se zase baví na můj účet 😀 Jdeme na malou snídani, protože máme v plánu jet na jih ostrova, kam nás pozvala kluků nová rodinka.
Poté se jdeme s Gazou checkoutnout a dáváme bágly na recepci. Za chvilku se scházíme s klukama a jdeme směrem na jih chytnout nějakýho taxíka. Bohužel neúspěšně. I přesto, že je to kousek po nás chtějí nesmyslné částky. Narazili jsme na zvláštní Thajce, který rozhodně nebyli dobrými obchodníky. Raději budou stát celý den na místě než aby přistoupili na naší férovou cenu. Rozhodneme se s klukama jít na pláž a Gaza s Pavlem pokračují dál pěšky. Kupujeme si s klukama pivka a zaleháme na pláž, kde jen odpočíváme a relaxujeme.
Gaza:
Brzy nám zastavuje další auto a vyjednáváme přijatelnou cenu. Naskakujeme na korbu a už frčíme směrem do domluveného baru. Po příjezdu vítáme celou rodinku a usazujeme se na terásce. Brzy nás přijdou obsloužit naše holky a vychutnáváme si za pěkného počasí nádherný výhled na zátoku. Po jídle a drinku se jdeme ještě podívat dolu k moři a pak se je čas vyrazit zpět. Holky zaúkolujeme, aby nás odvezly. 😀 Nakonec se domluvíme tak, že vezmeme 2 skútry. Na jednom pojedu já s Pavlem a na druhém holky a pak si ho odvezou zpět. Naskakujeme na motorku a pak s vítrem ve vlasech dojíždíme až zpět za klukama.

Shark bay

selfie za jízdy 😀

mapa Bangkoku 😀
Za nějakou chvíli se vrací Gaza s Pavlem i s holkama (dcera s mámou:D). Moc jsme si nepokecali, protože neumí anglicky. Chvilku si ještě povídáme s klukama, ale za chvilku už musíme zvedat kotvy, protože nám popluje loď. Kluci nám ještě kreslí mapu Bangkoku, abychom věděli, kde se zítra sejdeme. Nakonec se s klukama rozloučíme a cupitáme do přístavu. Ještě stihneme potkat Tonga, tak se s ním též loučíme a kupujeme flašku whisky na cestu. Čas v přístavu vyplníme trochu chmurnými náladami, protože už za dva dny budeme na cestě domů. Nedá se svítit, tak otevíráme flašku a skáčeme do lodi. Cestu celou prospíme.
Po vykopnutí v přístavu jdeme k menšímu stánku, kde si objednáváme rýži se zeleninou a začíná dlouhé čekání na autobus. Když už konečně přijede, tak si nestihneme zabrat nejlepší místa vyfasujeme dvě exkluzivní přímo za ruským párem ve druhém patře. Typický ruský turisti neberou ohledy a sklápějí sedačky až dolů i když mají před sebou snad 2 metry . Gaza to řeší po svém, tak si natahuje nohy přes opěradlo a pomalu drbe ponožkou pána za ouškem 😀 Já zase koleny nedovoluju ženský sklopit sedačku. Potom co si začíná myslet, že ho má rozbitý můžu v klidu spát. Uprostřed jízdy mě ještě probudí rána, když Gaza ze spánku nakopl do hlavy toho Rusáka a to je moje poslední vzpomínka před návratem do Bangkoku.