Další noc bez spánku skončila a my se můžeme s Ginou pomalu balit. Jsme docela vyndaný, tak si s Gazou říkáme, co to zase provádíme, když jedu na další ostrov místo něj s holkou, kterou znám pár hodin a Gaza tu zůstává s její kamarádkou 😀 Přesně tohle ale život v přítomnosti nabízí – spontánní, neplánované věci a ty my milujeme! Máme zabaleno, tak jdeme rychle chytit ťukťuk, protože jsme mysleli, že pojedeme ze stejnýho přístavu, ale tenhle je přes celej ostrov. Jsme tedy v boji s časem. Holky se diví, proč nemám žabky, tak jim po cestě aspoň vyprávíme můj příběh s žabkami, kterých jsem tady ztratil asi už sedm párů 😀

Gazova nová kamarádka

Gina s Elinou
Po příjezdu k přístavu se rychle loučíme s Gazou a Elinou a rychle běžím k lodi, abych jí zastavil, ale neúspěšně. Vracím se s úsměvem sdělit Gině, že nám právě ujela loď, která to bere v pohodě. Ostatně jela hlavně kvůli dobrodružství, které měla slíbené 😀 Jdeme zjistit situaci a prý další loď jede odpoledne. Gaza s Elinou bohužel hned jeli, tak jsme tu samy a jdeme na prohlídku okolí. Nakonec to zakempíme na jedný opuštěný pláži a hned skáčeme do vody. Tam chvilku ve společnosti whisky blbneme a jdeme se vyspat přímo na pláž.
Po pár hodinách se probudím a koukám, že nad Ginou stojí nějakej budhistickej mnich a nabízí jí vodu. Moc to nechápu hned po probuzení, vlastně jsem nechápal ani kde to jsme 😀 Bereme batohy, balíme deky a jdeme se někam najíst a jelikož je neskutečný vedro, tak i pro pivka. Po jídle posílám Ginu k přístavu a jdu do jedné restaurace na záchod. Moc se to nelíbilo majitelce, která po mě chtěla peníze. Platit se mi samozřejmě nechtělo, tak se tam s ní chvilku dohaduju. Nakonec ztrácím trpělivost a prostě odcházím. V tom na mě křičí z dálky Gina, že loď se chystá odplout. Asi jsme si špatně zapamatovali čas odjezdu. To je fuk, příště si to raději napíšu a běžíme rychle za lodí. Naskakujeme přesně ve chvíli, kdy odmotávají poslední provaz a můžeme konečně odplout na Ko Phangan.
Cesta utekla naštěstí rychle, ale čekalo nás nepříjemné zjištění – zapomněli jsme palubní lístky na zítřejší loď. To bude zítra ještě sranda 😀 Rozloučili jsme se se skupinkou Rusů, který jsme poznali na lodi a šli hledat nějaké ubytování. To tady byl docela oříšek, jelikož většina hostelů je na druhé straně, kam se nám moc nechce, protože máme v plánu navštívit amsterdam bar, kde mají výborný mushroom shake s výhledem na moře. Naštěstí za nedlouho nacházíme jeden menší hotýlek. Po ubytování jdeme koupit flašku whisky a sednout si na pláž, kde vedeme dlouhou konverzaci snad o všem.

Amsterdam bar
Čas utíká velmi rychle, tak se zvedáme a vyrážíme do Amsterdam baru, který je asi 3km daleko. Cestou jsme si stihli zaboxovat v jednom venkovním gymu. Trochu mě překvapilo, že bylo všechno vybavení včetně lap a rukavic jen položené vedle ringu bez dozoru. To by v Čechách rozhodně neprošlo 😀 Dokonce jsme stihli i zabloudit a najednou se z tří stalo pět kilometrů. Možná i díky tomu jsme nedostali mushroom shake, který bohužel došel. Objednáváme aspoň jointa a jdeme si lehnout na terasu. Pokouřeníčko s krásným výhledem na moře opravdu stálo za to. Díky plno zážitkům z dnešního dne a kvalitnímu kuřivu se už jen smějeme a koukáme na milióny hvězd nad námi. Po zavíračce se snažíme sejít z baru, což je docela oříšek v našem stavu 😀 Cesta domů jinak utekla rychle. Na pokoji si Gina stěžuje, jak moc jí pálí záda, tak jdu ještě v noci hledat 7/11, abych jí koupil nějaký krém a pak nám už nic nebrání ve spánku.
Danny
Meanwhile in Ko Samui:
Z přístavu si bereme tuktuk zpět k nám a doufáme, že stihli doběhnout na loď včas, protože jsme měli poměrně dost velké zpoždění. Hned po návratu si jdeme na chvíli lehnout, protože to byla zase jednou pořádná jízda… 😀 Pak se probouzíme a já jdu hned do 7/11 pro pivko, protože bez příkrmu bych tenhle den asi nedal. 😀
Dáváme si s Elinou něco k jídlu, kupujeme pití a jdeme společně na pláž sledovat západ Slunce. A jak tam tak hezky zapadá za obzor, bavíme se o všem možném a sledujeme život na pláži i v nočních barvách tak dlouho, než nás to přestane bavit a jdeme zpět na pokoj. Posíláme Dannymu s Ginou naší společnou fotku, od nich dostáváme video, na kterém zpívají naší “rumovou písníčku” a jdeme spát. Zítra nám jede loď na Ko Tao.