Uprostřed hlubokého spánku nás probouzí nějaký zvonek, který ignorujeme – už jsme si na ten zvuk po dvou měsících docela odvykli 😀 Za chvilku nás budí tentokrát bouchání na dveře. Najednou si vzpomínáme, že máme na dnešek domluvený výlet. Recepční nám říká, že na nás dole čeká autobus a měli bychom si pospíšit. Rychle balíme batohy a jdu ten svůj odnést dolů, kde mi recepční říká, že autobus už odjel, ale měl by se ještě vrátit za chvilku. To nám hraje do karet, protože toto časové okno mohu hned využít na koupi pár pivek na cestu. Když se vrátím je dole už i Gaza a za chvilku i autobus.

Jako většinou vyfasujeme ty nejhorší místa, protože se na nás muselo zase čekat. Gaza si sedá za řidiče k okýnku, ale je tam nějaká železná konstrukce do které se musel poskládat. Trochu mu pomáhám a nakonec zjišťuji, že nemám vůbec místo na nohy. Natahuju je mezi sedačkami a mám je vedle řadící páky opřený o palubní desku. Řidiči se to pochopitelně moc nelíbí, ale když musíš, tak musíš 😀

Piva rychle teplají, takže je to spíš utrpení než požitek, ale snídaně je základ. Velmi vítáme příjezd do přístavu, kde po chvilce potkáváme naše zlatíčko Ali 😀 Svět je vážně malej! Udělalo nám to všem dost velkou radost a už se domlouváme na setkání v Hanoji. Ali jde bohužel na jinou loď s jiným klukem 😀 Sexuální napětí by se dalo krájet, tak se raději loučíme. Mezitím, co si šel Gaza koupit něco k jídlu za mnou přichází jeden z organizátorů výletů, že si na loď nemůžeme vzít vlastní pití a musíme si ho tam kupovat. To mě pěkně rozčílilo, protože jsme se na to při koupi ptali nejmíň 3x! Stejně jsme se na něj vysrali a prostě si to tam donesli.

Poté nám už nebrání nic k tomu nastoupit na loď a vyrazit na jeden ze sedmi přírodních divů světa Halong Bay! Je to zátoka v Tonkinském zálivu, kde z vody vyčuhuje tisíce ostrůvků porostlých bujnou vegetací. Je to vážně krásná podívaná a dost nám to tady připomíná okolí El Nida na Filipínách. Po nějakém času, co se vzdalujeme od přístavu se nám naskýtá krásný výhled. Všude kam se člověk podívá, nevidí nic jiného než tyto ostrůvky. VIDEO

Za chvilku máme zastávku na jednom ostrově, kde nás čeká prohlídka jeskyně. Seznamujeme se tady s jednou pěknou Korejkou a dělám tady Gazovi průvodce. Přeci jenom jsem tady něco odstřílel na počítačové hře Vietcong 😀 Po prohlídce míříme zpátky na loď, kde nás každej už znal a vůbec nevíme proč 😀 Dokonce nám tady jeden Turecký pár říká, že jsou češi největší blázni. Něco na tom asi bude 😀

zastávka u jeskynězastávka u jeskyně

Dáváme oběd, který jsme dostali a poté nás čeká vyjížďka na kajacích, které nám půjčili. Jedeme daleko od naší lodi, natáčíme video pro naše holky a blbneme jak se dá. Zaplavuje nás štěstí, protože ať se člověk podívá kamkoliv, tak je to největší paráda! Energie všude okolo na rozdávání. Začínají na nás pískat v dálce z lodi, tak se vracíme. VIDEO

2 č*ráci na kajaku :D2 č*ráci na kajaku 😀

Na lodi nás nenapadne nic lepšího než skočit z prvního patra. Pár klukům se to taky zalíbilo, tak se přidávají a je to vážně prdel 😀 S Gazou a jedním Holanďanem plaveme k jiný lodi, protože tam slyšíme muziku a dámský smích. Našim kapitánům se to vůbec nelíbí, tak na nás pískají a hulákají, ať se okamžitě vrátíme. Na to jim sereme a plaveme dál. Vracíme se, až když zjistíme, že nemáme jak na tu loď vylézt, ale aspoň jsme holky pobavili 😀 Na naší lodi jsme si ještě dali skok z druhého patra. Dokonce se mi u toho vytrhly i dva stehy z ruky, tak měl ze mě MUDr. Jan Gazič radost 😀 VIDEO

Zábava byla náročná až se z toho Gaza potom poblil. Po druhý za dva dny – to je skoro víc než za celej jeho život a to nepřeháním 😀 Holt Long Island icet tady dělají opravdu poctivě a když si chce dát Gaza pauzu, tak kupuji rovnou 3, abych využil akce 2+1 zdarma 😀 Do toho se seznamujeme s jednou krásnou Mexičankou a začíná to vypadat na výbornej večer! Bohužel přesně v tuto chvíli přišel kapitán, že se sem nevejdeme všichni a musíme zrovna my s Gazou přejet na jinou loď. Důrazně odmítáme a při pohledu na Mexičanku jím vysvětlujeme, že ani žádné postele nepotřebujeme 😀 Bohužel nebylo na výběr, tak mi přelívají mé 3 drinky do PETky.

Nasedáme na malý člun k jednomu týpkovi z Německa původem z Tunisu, kterému bylo okolo 50 – jak jsme později zjistili. Jakmile jsme se začali přibližovat k naší nové lodi a viděli u jedné kajuty stát 4 kluky, tak jsme si dělali prdel, že to bude jen loď pro samý frajery 😀 Prdel byla, že jsme si tohle s Gazou říkali Česky a v tu chvíli se na nás otočil ten Němec, který si začal dělat prdel z toho, že to vypadá jako mužská loď 😀 Sranda, jak dokázal chytit naše myšlenky.

Největší překvapení přišlo na lodi, kde nám kapitán říkal, že je volná kajuta jen pro 3 a my budeme bydlet společně s Němcem. I když jsme s Gazou byli pěkně nasraný, kam nás to poslali, tak jsme nemohli všichni 3 zadržet smích. Tohle prostě nevymyslíš 😀 Na večeři se k nám přidal jeden Argentinský pár, dali jsme pár pivek a kecali o všem. Všichni jsme si neuvěřitelně rozuměli. Kecali jsme o fotbale, politice a vlastně o všem. Večer se začal vyvíjet skvěle i když trochu jinak, než jsme si s Gazou představovali.

Po hodině, možná dvou se naše loď najednou rozjela a začala jedna z nejbláznivějších nocí 😀 Připlouváme k dalším dvoum lodím a kotvíme. Na prostřední lodi to pořádně žije. Loučíme se s Němcem a Argentinci a přeskakujeme na vedlejší loď, kde nás hned každý vítá. Ani jedna z lodí není ta z odpoledne, ale to nevadí. Sedáme si ke stolu, kde sedí lidi z USA, Brazílie, Kanady, Nového Zélandu, Norska, atd. a fasujeme karty. Hraje se nějaká chlastací hra a jelikož jí vůbec neznáme, tak furt pijeme 😀 Na baru si domlouváme na tajňáka happy hour a kupujeme 1+1 long island icetea, abychom měli dostatečné zásoby 😀 Všichni se ohromně baví a i když jsme z celého světa a známe se jen chvilku, tak je mezi všema úžasná harmonie a přijde mi jako bychom se znali celý život. Ani pořádně nevím, jak se nám to povedlo, ale kupujeme si s Rafaelem a Mauriciem (Brazilci) trávu a narváváme klasický Vietnamský bong z bambusu. Párty nabírá zase o pár otáček větší rychlost a pro jistotu kupujeme další gram 😀

Celá tahle akce nejde moc logicky vysvětlil, to člověk prostě musí zažít 😀 Všichni se najednou bavíme o čechách a překvapilo nás, že nás každý dobře znal. Rafael to okomentoval slovy „Kurva, they are crazy“ 😀 Vysvětlili jsme jim czech breakfast a amík nám ukázal jeho snídani. Vylil na tác 6 panáků a začal to srkat do sebe 😀 To chce další brko u kterého nám kapitán vypráví vtipy a všichni umíráme smíchy. V pozdních hodinách s Gazou skáčeme zpátky na naší loď a děláme ještě skoro hodinovou nahrávku, abychom si tohle všechno pamatovali. Přitom koukáme na moře, ostrůvky a užíváme si ty haldy, který se nám vytváří před očima. Jo, tak tohle byl jeden z nejlepších večerů a to už vypadal ztraceně. Nikdy není nic ztracené!;-)