Ráno si trochu přispíme, protože to bylo včera dost náročný, takže každá hodinka do zálohy se hodí. Batohy si necháváme na recepci a vydáváme se ven. Nejdříve teda zaplujeme do naší hospůdky na pivka a něco k jídlu. Trochu se to tady protahuje a nemáme zas tolik času, tak už musíme vyrazit do města. Dannymu se ale nechce, tak zůstává v hospůdce a na obhlídku staré části města se vydávám sám.

Podle Lonelyho si to štráduju přesně k hradbám, které oblikučují historickou část městečka. Na začátku pár vodních příkopů, vojenská vozidla a letadla z Vietnamské války a uprostřed pár chrámů, do kterých jsem ale nešel. Nebylo moc času a ještě tam chtěli něco platit, takže jsem to vzal dokolečka, ale čas neúprosně utíkal a já to brzy musel otočit a vrátit se k Dannymu. Cestou jsem na mostu udělal krátké videjko a brzy dorazil do Little Owl k Dannymu.

Objednali jsme si rychle jídlo, kopneme do sebe pár piv a zjišťujeme, že čas už se opravdu hodně blíží k odjezdu, takže musíme vyrazit. (Rozlučka s větrákem) Já jdu zatím najít místo, ze kterého odjíždíme. Brzy to nacházím a vracím se pro Dannyho. Jídlo ale ještě není hotové, takže se domlouváme, že já vyzvednu batohy v hotelu, odnesu je do autobusu a Danny dorazí hned za mnou, prý už to pro nás bude servírka balit. Vysvětluji Dannymu cestu: „Vyjdeš ven na hlavní, dáš se doprava a pak už jen rovně až nakonec ulice, tam čeká autobus.“ a odcházím zastavit autobus, aby na nás počkal. U autobusu ukazuju lístky, házím batohy dovnitř zavazadlového prostoru a Danny stále nikde. Už jsme z toho hodně nervózní, takže sprintuju do hospody pro Dannyho, ale ten už tam není, tak sprintuju zase zpět a čeká mě nemilý pohled. Autobus je pryč. Rychle to řeším s někým z agentury a za chvíli naskakuju k nějakýmu maníkovi na motorku a jedeme někam do pí*i hledat autobus. Ten na nás čeká necelý kilometr daleko. Vysvětluji jim situaci, že mi ještě chybí kolega, tak vyhazují z busu naše 2 zavazadla a říkají mi, abych tam počkal, že pro něj dojedou a vrátí se pro mě. Jelikož jsem někde v hajzlu s dvouma báglama a bez Dannyho, tak mi hodně rychle dochází, že se pro mě už nikdo nevrátí a natáčím zoufalé VIDEO. 😀

Beru bágly a vracíme se do cestovky, abych našel aspoň toho Dannyho. Když přijdu, tak mi úplně v klidu říká, že jako kde jsem? 😀 Tak v tu chvíli jsem mu chtěl dát dělo, ale nakonec jsem na něj jen zařval, že je to vožralej č*rák a že já tady jezdím po městě na motorce a honím naše bágly, který už jely do Hanoje. Chvíli se tam hádáme, mezitím na nás promluví nějakej kok*t, že co to mají Češi furt za problémy, tak ho posíláme slušně do hajzlu a pokračujeme v hádce. 😀 Danny samozřejmě zabloudil, takže to mi nešlo vůbec do hlavy, jak někdo může zabloudit na rovince, ale jelikož jsme v háji, tak musíme jít řešit ten autobus. Prý pojede další za hodinu, tak to je super, ale jak to bude s lístky nám nikdo nedokázal pořádně vysvětlit, takže jsme dost zvědaví…

Sežereme jídlo, uklidníme se a přijíždí další autobus, tak tam házíme bágly a jdeme dovnitř zabrat místa. Atmosféra ještě pořád není úplně nejlepší, ale už se to dá. Vyjíždíme a začínají problémy v počtu lidí v autobuse. Najednou tady 2 lidi přebývají, takže se průvodce zvedá a jde vyřešit nastalý problém. Po jednom si vybírá lístky a my víme, že to začíná bejt v prdeli. Projde celou řadu až do konce a jde k nám. Podávám mu naše lístky a v tom na něj něco zavolá řidič, tak se na malý moment otočí, něco na sebe pokřikuji, pak založí naše lístky do balíčku, aniž by se na ně podíval a jde dál. 😀 Další cestující, další kontrola lístku, jestli tady někdo není neoprávněně a jde dál. Takhle projde celej autobus, až nakonec 2 Vietnamce prostě uloží do uličky na zem. 😀 Jim to samozřejmě nevadilo, protože je to úplně jedno kde člověk leží, ale situace byla zachráněna. 😀 Nálada už je mnohem lepší a my můžeme nahrát další nahrávku a usínáme. Zítra už v v hlavním městě Vietnamu…