Ráno jsme klasicky vyřízený jak žádost o byt, tak jsme rádi, že vůbec nasadíme ty obrovský bágly na záda a vycházíme ven z hotelu počkat na autobus, který nás hodí do Hue. Když po chvilce konečně dorazí, tak leháme do sedaček a jdeme zase spát, protože je to do Hue nějaký 3 – 4 hodiny.

Po pár hodinách mě probouzí jemná francouzština z úst drobounké slečny. Koukám, že mluví na Gazu, který se chystá na záchod a moc nechápe, co se děje 😀 Dochází mi, že máme pauzu. Chystám se jít spát, ale když se ta drobounká slečna zvedla a já uviděl její prdelku, tak jsem rozhodně spát nemohl. Vylézám za ní ven a když se na mě otočí a vidím ten krásný Asijský kukuč, tak jsem na první pohled zamilovanej (tohle je u mě na denní m pořádku :D). Dávám se s ní do řeči a jako vždy se začínám bavit o hokeji, když mi Ali řekne, že je z Kanady. Za chvilku se přidá Gaza, kterej se hned taky zamiloval. Upřímně neznám nikoho, kdo by se do ní dokázal nezamilovat 😀 Domlouváme se, že bychom si mohli projít Hue společně a už nás nahánějí zpátky do autobusu, kde zase usínáme.

Po příjezdu do Hue jdeme s Ali do naší cestovní kanceláře, kde zjišťuje odkud jí večer letí letadlo do Hanoje. My tu budeme trávit jednu noc, tak jdeme podle Lonely Planet hledat nějaký levný ubytování. Po chvilce ho najdeme, tak Ali nabízíme, aby si u nás nechala batoh a můžeme vyrazit někam ven. Ali rok pracovala v Austrálii a teď cestuje po jihovýchodní Asii. Je původem z Činy, ale jako mimino byla adoptovaná do Kanady. Celkově si s ní moc rozumíme, tak jdeme někam na jídlo. Z jídla se zvrhla docela slušná chlastačka. Probíráme snad úplně vše. Vyprávíme Ali naše příběhy a to, že né vždy jsme byli úplně andílci. Ale nejčastěji se samozřejmě bavíme o sexu 😀

Zjišťujeme, že už není moc času a Ali to za chvilku letí. Při cestě na hotel se náramně bavíme a dáváme Ali všemožné návrhy 😀 I když není žádný čas, tak Ali ukázala srdíčko a jako správná týmová hráčka nám na pokoji věnovala ještě trochu svého času 😀 Nebudu zabíhat do detailů, ale pohled na recepční, která nás viděla vycházet všechny zpocený, stál vážně za to 😀 Teď honem rychle chytit taxíka, protože už vážně není čas. Jedeme s Ali do cestovní kanceláře, kde si musela vyzvednout letenky nebo co. V rychlosti se loučíme a posíláme Ali taxíkem na letiště – snad to stihne a my se za pár dní znovu uvidíme v Hanoji. Konečně jsme našli holku, která je stejnej blázen jako my!

Musíme to oslavit, tak zalézáme do hospůdky little owl nedaleko našemu hotelu. Seznamujeme se s obsluhou a náramně se bavíme. Zase to do nás padá jako němci do krytů a Gaza rozjíždí one man show na záchodě. Dodnes to nechápu, takže se to nebudu snažit ani vysvětlit. Myslim, že tyto videa mluví za vše 😀 Dobrou! Video 1 Video 2