Ráno se vykopáváme z postele a míříme na místo setkání. Danny se tady ještě zastavuje u pouličního ševce, protože si včera rozpáral mezi nohama odepínací kalhoty a budeme je ještě určitě potřebovat. Pak přicházíme k autobusům, děláme škatulata podle toho, kdo si to na kolik dní koupil a vyrážíme. Venku je zase vedro, takže první stop využíváme ke koupi piva. Problém nastal v obchodě, když jsme zjistili kolik za něj chtějí. Klasickej výmrd na turisty, se kterými se staví na domluvených místech. To už známe moc dobře z Indonésie. Takže takhle teda ne, jdeme prozkoumat okolí. Při výlezu si ale povšimne klasickej vietnamskejch kloboučků a kupujeme je za dvacku. Pak utíkáme přes hlavní ulici na druhou stranu a asi po 50 m narážíme na nějaký stánek. Místní bába vytahuje z lednice piva, tak se dohadujeme o ceně a pak jdeme zpět natočit video. Potkáváme tady i jednu starší češku, která si udělala výlet z Dánska, kde bydlí se svým můžem a pak nás zase soukají do autobusu. Cesta je ale docela příjemná, protože za náma sedí nějaký pěkný holky, který se furt chichotají. 😀 Ideální příležitost se trochu seznámit. 😉

zastávka na pivozastávka na pivo

Přijíždíme na místo, odkud už pojedeme lodí. Neustále se bavíme s holkama, které pocházejí z Malajsie. Vadí to jen našemu průvodci, kterej je z Indonésie a chtěl je sbalit (stejný jazyk). Frajírku, tak zase klídek, na tyhle holky platí bílá, tohle nemůžeš vyhrát. 😀 Jdeme si usmlouvat piva za lepší cenu k nějaký bábě, holky si tady taky kupují kloboučky a děláme první společnou fotku a nastupujeme do lodi.

tak máme asi rozebráno :Dtak máme asi rozebráno 😀

pivko na lodičcepivko na lodičce

Naší první zastávkou je ostrůvek na kterém je pro nás připravený oběd. Tak tím určitě nepohrdme a čekání si zpříjemníme v houpací síti společně s holkama. Pak si dáváme oběd a půjčujeme si kola, která tu pro nás jsou připravená. Začínáme se divit, že tady toho máme v ceně tolik. Výlet jsme totiž usmlouvali na 8 nebo 9 $… (y)

výletnícivýletníci

Děláme selfiečka s holkama a projíždíme se po ostrově tak dlouho, dokud nás to baví a pak jedeme zpět. Vracíme vypůjčená kola a pokračujeme k vodě, kde nastupujeme do loďky a jedeme na další ostrůvek. Tam si chvíli posedíme u šálku čaje s medem, který tady mají vlastní a je možno si ho zde zakoupit. K tomu i malá ukázka místních včel a pokračujeme dále. Tentokráte se díváme, jak místní ženy balí čokoládu a jak se zde vyrábí kokosový olej. Poslední atrakcí je had, kterého si můžeme pochovat, tak zahazujeme náš strach z hadů a jdeme do toho. Opět se ukázalo, jak zbytečné bylo se něčeho obávat! Had byl moc krásný, jeho kůže byla příjemná a velice nás imponovaly jeho svaly. Byly jsme moc rádi za tuhle zkušenost. Na konci ostrova jsme naskočili do malých lodiček a vydali se na další projížďku po okolí. V tuto chvíli už absolutně nechápeme tu cenu, za kterou jsem výlet pořídili. 😀 Za několik minut přijíždíme na naší poslední zastávku, kde jsou nám za servírování exotické ovoce ukazovány i místní tance. Necháváme dýško a nastupujeme do lodi zpět do přístavu. Tam kupujeme pivko do autobusu a sedáme si s holkama dozadu.

Během cesty se mi chce na záchod, tak si nechávám zastavit autobus u krajnice a když se vracím, celý autobus mi tleská. 😀 To tady zase vymyslel náš průvodce další fórek, takže se zhluboka ukloním a jdu zpět na své místo. 😀 Danny usíná na klasiku svojí holce na rameni, já se ještě s tou svojí bavím o tom, jak budou vypadat naše děti a vyjednáváme podmínky, za kterých by se mohla uskutečnit svatba. 😀 No a pak už přijíždíme zpět do HCM City. Holky nás tahají ještě na nějakou večeři na luxusní lodi, ale vzhledem k našemu budgetu se to moc nehodí, tak si to ještě promyslíme a dáme si vědět. Nás zajímá především točené pivko v naší hospůdce. Dnešní úkol je totiž jasný. Udělat rekord v počtu vypitých piv. Přicházíme do Legens a ptáme se majitele, kolik je tady rekord vypitých piv. Odpoví nám, že jsme ho zřejmě udělali včera my. 😀 Tak to je samozřejmě pěkný, ale dneska ho jdeme překonat, tak nám čepuj jedno za druhým, dneska jich dáme aspoň 50! Brzy přichází Joel s dvouma Dánkama a chvíli poté i Alenka. Klábosíme a vypíjíme prvních 24 piv, takže jsme teprve v polovině, ale zachtělo se nám na vodnici, tak si necháváme otevřenej účet, že se po shishe vrátíme a dokončíme co jsme začali. Já, Danny a Joel jdeme do jiného baru vybírat příchuť a pak si sedáme ven na zahrádku, kde potkáváme Gabi z Venezuely s jedním Španělem. Vyučují zde angličtinu, což je na místní poměry královsky placená práce. Za 1 hodinu se bere 20-30 $! Taky tady mají něco ke zkouření, tak se to umotá a vykouří přímo před policajtem. 😀 Danny má sotva otevřený oči, tak se mě Gabi ptá, jestli je ok a já ji s klidnou hlavou vysvětluji, že pár dní pořádně nespal a že je úplně v pohodě! 😀 Na to se ho párkrát zeptá, jestli si nechce jít lehnout, což Danny vůbec nechápal, proč by jako měl chodit spát, protože netušil, že jsem se s ní bavil. 😀 Tohle mu mimochodem vysvětluji až po pár dnech, tak to pak všechno do sebe nakonec zapadlo. 😀 Když se loučíme, že jdeme ještě vypít 26 piv vedle do hospody, tak už nás vůbec nepobírají a všichni jsme hodně vysmátý. 😀 Ještě se stavujeme u toho policajta, se kterým děláme fotku a pak jde každý svojí cestou. Ta naše vedla tedy do Legends, kde nám rychle přistály piva na stole a my můžeme pokračovat v našem plánu. Bavíme se s Danielem z Londýna a partou Rakušanů, kteří mi vysvětlovali případy, ve kterých je i jejich vláda zkorumpovaná, ale bohužel už si to přesně nevybavuji, ale vím, že to bylo hodně zajímavý! 😀 Těsně před padesátkou se stane nemilá věc. Dojde točené pivo, takže ty poslední 4 kousky doklepneme v lahvi a u placení zjišťujeme, že jsme padinu už dávno pokořili. 😀 Zřejmě se v průběhu ošidili pivníček. 😀 Pak se pomalu odebíráme do hajan – máme totiž dost. 😀 Těžko říct, proč jsme si ještě koupili pivo na pokoj, ale jedno skončilo na podlaze a druhé skoro plné na stole, jak rychle jsme usnuli. 😀

Chvilka, kdy se všichni připojili do jiného světa. :DChvilka, kdy se všichni připojili do jiného světa. 😀

vypadáme docela dobře :Dvypadáme docela dobře 😀

účtenky za piva, je to tam!účtenky za piva, je to tam!