Ráno se probouzíme na pláži ve stanu, tak vylejzáme ven, protože už v něm bylo docela dost vedro. Kluci z boudy nás zvou na snídani, tak si dáváme ty nejlepší brambory s něčím, které jsme kdy měli. Kluci jsou šikovní kuchaři. Balíme stan a čekáme na loď. Ta za chvíli připlouvá, tak nakládáme věci a ještě se chvíli zdržujeme, protože tenhle ostrov je první zastávkou na tour A. Já zatím připravuji Dannymu ruku na další potápění. Duck tapem jsem nešetřil a ruka vypadala opravdu hodně vtipně. 😀 Pak jdeme zaplatit guardům, loučíme se a třeba zase někdy chlapi! Moc jsme si to tady s nima užili. Naskakujeme na loď a vyrážíme.

terminátorova ruka :Dterminátorova ruka 😀

Cestou začínají být trochu větší vlny a jeden Turek z toho začíná dost šílet. 😀 My s Dannym jsme na přídi a neskutečně si to užíváme! Vlny nás pořádně ohazují a my se jich nemůžeme nabažit, bohužel jsme pak museli kvůli tomu Turkovi zpomalit a dožaduje se někoho, kdo odsud zachrání… 😀 Takovej velkej chlap to byl a přitom zřejmě jeho plavky nebyly mokrý jen od moře… 😀 Hoši z posádky ho naštěští trochu zpacifikují a uklidňujího, že ho můžeme vysadit hned na prvním ostrově a pak se pro něj vrátíme. Brzy přijíždíme do Secret Lagoon. Vstoupit se tam dá pouze malinkým otvorem ve skále. Jen co jsem tam vlezl, připlula ke mně malá rybka a začala mě kousat, tak jsem ji poslal do hajzlu, ale asi měla hlad, tak mi jí pak bylo trochu líto. 😀 Děláme nějakou tu fotku a pokračujeme dál. Nejdříve stavíme u Small Lagoon, kde se potápíme s rybama. Bylo jich tu hodně, byly zvědavé a tak jsme natáčením videí a pořizováním selfies strávili opravdu spoustu času., až nás museli volat z lodě, že už musíme jet. Tyhle fotky ale bohužel už nemáme, tak aspoň jedna z pozdějšího potápění na jiném místě. Pak nás čekala Big Lagoon. Půjčit se tady daly kajaky, ale na to jsme se vysrali a raději si to celé proplaveme. Místo je to opravdu pěkný a taky jsme tady narazili hned na několik Čechů… Potom už zase uháníme pryč, tentokráte na ostrov Shimizu, kde nám přichystali oběd. My zatím čas trávili hledáním žraloků útesových, prý tu občas bývají, ale bohužel se nám nepoštěstilo. Oběd a poslední zastávka na seven commandos beach, která je pojmenováno po 7 Japoncích, kteří zde přežívali po II. světové válce.

Secret LagoonSecret Lagoon

rybičkyrybičky

přijíždíme k Big Lagoonpřijíždíme k Big Lagoon

Big LagoonBig Big Lagoon

Po příjezdu zpět do El Nida se vydáváme k naší bábě pro věci. Domlouváme si tady i sladkovodní sprchu, takže si tady na chvíli uděláme základnu. Pošéfíme si to tu na výbornou. Dáváme sprchu, balíme si všechny věci, dobíjíme baterky u všeho co se dá a když máme dost toho výhledu ze střechy hotelu, tak si bereme věci a jdeme najít něco k snědku. Rovnou se všech ptáme, jestli mají pořádné porce pro Evropany, že máme opravdu velkej hlad a nakonec si i jednu z nich vybíráme. Těstoviny jako od naší kočičky ze Sabangu to asi nebudou, ale uvidíme. Obsluhuje nás jeden buzík s namalovanejma nehtama. Tohle fakt nepochopím. Na každým kroku krásná holka a polovina Filipínců buzeranti. Kdyby se aspoň chovali normálně, ale když dělají ty svoje klasický pokrčený ručičky, používají spoustu make-upu atd, tak to bych opravdu profackoval. 😀 Využíváme čas ještě ke psaní poznámek, abysme zase něco nezapomněli a pak platíme a jdeme najít něco k pití a koupit lístky. Času máme dost, takže hledáme nějlepší cenu, ale nějak se nám nedaří pořídit za cenu, kterou jsme ochotni zaplatit, tak dojdeme až na zastávku a sháníme lístky na bus. Špatnou zprávou bylo, že autobus, kterým jsme měli jet bohužel dnes nejede. Musíme jet tedy dříve, co se dá dělat. Jdeme pro rumy a zpět k autobusu. Popíjíme, posíláme našim kočičkám nějaké fotky, co jsme pro ně dělali a usínáme.